سفر کاردانو به 3$ احتمالا اینگونه خواهد بود

یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

کاردانو جایگاه خود را به عنوان سومین رمزارز بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال بازپس گرفت و رکورد جدیدی را در نمودار برای خود ثبت کرد. ابزار فیبوناچی تارگت های احتمالی را نشان میدهد و با توجه به فشار خرید توسط گاوها به نظر میرسد هفته جذابی پیش روی داشته باشیم. 

در زمان نگارش مطلب، قیمت کاردانو (ADA) در حدود 2.48$ بود و ارزش بازار آن 79.38 میلیارد دلار. ارزش بازار کاردانو در حدود 2.5 میلیارد دلار بیشتر از BNB است.

چارت روزانه کاردانو 

ابزار فیبوناچی که برای حرکت اصلاحی قبلی کاردانو از 2.25$ تا 1.87$ ترسیم شده بود سناریو رو به جلو را نمایش میدهد. با عدم موفقیت در تثبیت بالای سطح 50% فیبوناچی طی 24 ساعت آینده، به نظر میرسد یک حرکت خنثی و رنج بین 2.34$ تا 2.48$ را شاهد باشیم تا زمانی که خریداران نفس تازه‌ای برای چرخه صعودی بعدی بگیرند. 

در صورتی که قیمت ADA پایین سطح 38.2% فیبوناچی بسته شود، فروشندگان توجه بیشتری خواهند نمود. با این حال، سطح دریافت سود (Take Profit) تقریبا بالای 2.16$ قرار داده میشود. نقطه عطف برای بازار گاوی سطح 1.87$ است، که در صورت عبور از آن سطح، ریزش شدیدی پیش بینی میشود. اگر این سطوح حفظ شود، تارگت بعدی  2.63$ و سپس در سطح 100% فیبوناچی و قیمت 3.1$ خواهد بود. 

بررسی تکنیکال

علیرغم اینکه قیمت کاردانو در سطوح بالاتر شاهد افزایش قیمت بود، شاخص RSI این عملکرد قیمت را تایید نکرد. شاخص RSI سقف های پایینتر را ثبت نمود تا بیانگر یک واگرایی خرسی باشد. این شاخص باید از سطوح اشباع خرید نیز وضعیت خود را تثبیت نماید.

در این میان، قله ای که در اندیکاتور MACD مشاهده شد نیز ثابت بود. این بدین معنی است که حرکت ADA به سمت 2.48$ از ثبات مناسب برای دستیابی به سطوح بالاتر برخوردار نیست. با این حال، شاخص DMI به طور کلی تصویر گاوی برای کاردانو ترسیم نمود، از آنجایی که DI+ بالای DI- قرار داشت. این بدین معنی است که روند صعودی کاردانو را خطر جدی اصلاح سریع تهدید نمیکند. 

نتیجه گیری

قیمت ADA میتواند مقداری در قیمت های پایین بماند قبل از اینکه به سمت سطوح 50% و 61.8% فیبوناچی حرکت کند. تعداد کمی از اندیکاتورها موفق به رشد نشدند و این نشان از وجود ریسک های کوتاه مدت دارد.

یک کندل دوجی میتواند مهر تاییدی بر شروع اصلاح باشد. در چنین شرایطی، قیمت باید حتما بالای سطح 1.87$ بماند تا حرکت گاوی کاردانو حفظ شود و در نهایت بتواند تا سطح 100% فیبوناچی و قیمت 3.1$ رشد داشته باشد.

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.