این شرایط بازار میتواند باعث رالی آلت‌کوین‌ها شود

یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

عبور بیت کوین از سطح 40k$ بار دیگر باعث ایجاد فضای صعودی در بازار شد. در واقع، طی هفته‌های گذشته بیت کوین زمان بیشتری بین 30,000$ تا 40,000$ نسبت به 40,000$ تا 64,000$ صرف نمود. واضح است که رشدهای اخیر برای بازیابی کامل قیمت کافی نیستند. 

عبور قیمت از محدوده 42k$ و تثبیت بالای این سطح میتواند تا حدودی باعث ادامه حرکت صعودی BTC شود. 

 

عملکرد قیمت ممکن است چگونه باشد؟

در چارت روزانه، قیمت بیت کوین از میانگین ساده متحرک 50 روز عبور کرد. به علاوه، قیمت بیت کوین از میانگین ساده متحرک 100 روز نیز عبور کرد. در زمان نگارش مطلب، بیت کوین رشد 38% طی 11 روز را ثبت نمود، در حالی که در تمام این روزها شاهد بسته شدن کندل سبز رنگ بودیم.

حجم معاملات بیت کوین نیز بیانگر یک بازار فعال و با توقع رشد خوب است. به علاوه، تقاطع EMA میانگین متحرک 20 روز و 50 روز نشاندهنده سیگنال گاوی (صعودی) میباشد.

در مجموع، در حالی که به نظر میرسد بازار بیت کوین به خوبی عمل میکند، این تنها نکته مهم نیست. تحلیلگر بیت کوین بنجامین کوئن به روندی اشاره نمود که بایست حفظ شود تا به عنوان تغییر دهنده شرایط عمل کند. 

 

این اندیکاتور بیت کوین حرکت آلتکوین‌ها را مشخص میکند

با توجه به صحبت های کوئن، علی رغم رشدهای اخیر، هنوز اکثر آلتکوین‌ها با سقف تاریخی خود 50 یا 60 درصد فاصله دارند. شرایط بازار که مناسب رشد آلتکوین ها باشد، آخرین بار بین اکتبر و دسامبر سال گذشته مشاهده شد. این بدین معنی است که بیت کوین باید از میانگین ساده متحرک 20 هفته ای عبور کند و قیمت خود را تثبیت نماید، درست مانند زمانی که اشاره شد.

به طور کلی، بیت کوین باید از میانگین متحرک 20 هفته عبور کند و آن را به عنوان حمایت حفظ نماید تا بتواند رشد کند. این شرایطی است که در آن آلتکوین‌ها نیز میتوانند رشد داشته باشند. در جهت دیگر، اگر بیت کوین نتواند از این میانگین عبور کند، آلتکوین‌ها با سرعت بیشتری ریزش خواهند داشت. 

 

توقعات و چشم انداز بازار

فضای کلی بازار در حال حاضر گاوی به نظر میرسد، اما اقدام نمودن در این شرایط توصیه نمیشود و به نظر میرسد کار عاقلانه این باشد که چند روز دیگر صبر کنیم و شرایط بازار و قیمت ها را رصد نماییم. باید اضافه کرد که، دامیننس بیت کوین نیز در بالاترین سطح خود از ماه می قرار دارد. فعالیت های توسعه ای بیت کوین نیز نشان از افزایش قدرت آن دارد.  

در واقع، فعالیت‌های توسعه ای بر روی شبکه بیت کوین مشابه سطوح اواخر آوریل است، بیشترین سطح طی 3 ماه گذشته. به علاوه، UTXOs در سود نیز رشد را ثبت نموده است، تقریبا یک رشد با نمودار سهمی. سطوح فعلی تقریبا بالاترین سطوح از اوایل ماه می هستند. 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.