پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸؟!

دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷


یوری پری‌پاچکین، دبیر انجمن ارزهای مجازی و بلاک چِین روسیه عنوان کرد: ارز دیجیتالی بیت کوین، به‌عنوان گسترده و بزرگ‌ترین ارز دیجیتالی جهان شناخته شده است که در سال ۲۰۱۸ افزایش قیمت خواهد داشت، به گونه‌ای که هر بیت کوین، ۲۰۰۰۰ هزار دلار ارزش خواهد داشت!
وی افزود: پیش بینی قبلی من، مبنی بر افزایش قیمت بیت کوین و رسیدن به قیمت ۱۰۰۰۰ دلار اتفاق افتاد، حال من فکر می‌کنم بیت کوین ابتدا به قیمت ۱۴۰۰۰ دلار سپس بیت کوین به قیمت ۲۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.
وی علت این افزایش قیمت را به دلیل افزایش انبوه نقدینگی می‌داند که در بازار ارزهای دیجیتالی منتقل شده است.
طبق آمارِ وی، تنها در هفته‌ای که گذشت بالغ بر حداقل ۱۰ میلیارد دلار ارز به بازار تزریق شده و روزانه ۳۰۰۰۰ کیف پول دیجیتالی ایجاد شده است.
وی بر خلاف نظر بعضی دیگر می‌گوید که هیچ حبابی در کار نیست و این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت.
پری‌پاچکین علت اشتیاق مردم به خرید بیت کویت رو دو علت می‌داند: ۱- مردم می‌توانند با تبدیل پول خود به بیت کوین آن را ذخیره کنند ۲-دیدگاه مثبت و روشنی نسبت به افزایش قیمت بیت کوین دارند.
ضمن اینکه او گفت: در سال جاری میزان نقدینگی موجود در بازار ارزهای دیجیتالی ۶۰ میلیارد دلار بوده، در صورتی که در سال بعد این مبلغ دوبرابر شده و میل مردم هم به خرید بیت کوین به شدت افزایش می‌یابد.
در آخر وی افزود که: همه‌ی این میش بینی ها در حد یک احتماله و هر چیزی می‌تواند ورق را برگرداند و داستان طبق پیش بینی، پیش نرود.
 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.