تحلیل قیمت TRON, Ethereum Classic, SUSHI؛ 26 ژوئن

یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰

TRON [TRX] | ترون

رمزارز ترون بر اساس رتبه بندی CoinGecko با حدود 4 میلیارد دلار ارزش بازار در جایگاه 23 قرار داشت. با کاهش حدود 10 درصدی طی هفته گذشته، ترون در زمان نگارش مطلب در حدود قیمت 0.06$ در حال معامله بود.

بعد از کف قیمت که در 21 ژوئن ایجاد شد، قیمت ترون بین مقاومت 0.068$ و حمایت 0.064$ در نوسان است.

با توجه به اینکه اندیکاتور باند بولینگر در حال همگرا شدن بود، نوسان قیمت ترون شروع به کاهش کرد. همچنین اندیکاتور Awesome Oscillator یک مومنتوم خرسی ترسیم نمود در حالی که Parabolic SAR نیز روند نزولی را نشان میدهد.


 

Ethereum Classic [ETC] | اتریوم کلاسیک

بعد از عبور کوتاه از مقاومت 42.84$ در 25 ژوئن، اتریوم کلاسیک مجددا شروع به حرکت نوسانی بین حمایت 38.95$ و مقاومت یاد شده نمود. 

این توکن از 21 ژوئن در حال نوسان در محدوده یاد شده بود و قبل از آن محدوده قیمت 42.48$ به عنوان حمایت عمل مینمود. 

شاخص Average Directional حدود 20 بود و نشان از روند قوی در آن زمان داشت. با این حال، حرکت اصلاحی، قیمت را به سمت بازار بدون جهت یا با روند ضعیف سوق داد.

حرکت افزایش شاخص RSI نشان از افزایش فشار خرید بعد از مشاهده محدوده اشباع فروش در تاریخ های 21 و 22 ژوئن داشت. 

طی خبرهای اخیر، مانتیس (Mantis)، پروژه ای که توسط IOHK برای شبکه اتریوم کلاسیک پیاده سازی شده، دسترسی ساده پروتکل وب را برای بلاکچین ایجاد نموده است.

 

 

SushiSwap [SUSHI] | سوشی

قیمت سوشی در روز قبل از نگارش مطلب از 7.2$ به 6.5$ سقوط کرد و پس از آن حرکت نوسانی یا رنج داشت. اگر این حرکت ادامه داشته باشد، احتمال دارد محدوده مقاومت برای قیمت سوشی از 7.5$ به عدد 6.5$ تبدیل شود. 

توکن سوشی بر اساس رتبه بندی CoinGecko با حدود 700 میلیون دلار ارزش بازار در جایگاه 65 قرار داشت. با کاهش حدود 16.5 درصدی طی هفته گذشته، سوشی در زمان نگارش مطلب در حدود قیمت 6.28$ در حال معامله بود.

اندیکاتور MACD و خطهای روند بیانگر یک تقاطع خرسی یا نزولی بودند و هیستوگرام نیز روند نزولی را نشان داد. Awesome Oscillator یک حرکت خزنده آرام برای مومنتوم صعودی نشان میداد. همچنین اندیکاتور باند بولینگر نیز نشان از افزایش نوسان و احتمال حرکت های ناگهانی قیمت داشت.

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.