موسس کاردانو: اتریوم از بیت کوین سبقت خواهد گرفت.

پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰

بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، غلبه سریع اتریوم بر بیت کوین را پیش بینی کرد.

چالرز هاسکینسون در مورد رمزارزها صحبت کرد و دلایل خود را در مورد اینکه باور دارد اتریوم آماده است تا در آینده نزدیک از بیت کوین پیشی بگیرد مطرح کرد. او با سرعت تراکنش‌های بیت کوین شروع کرد و به کندی این شبکه در مقایسه یا سایر شبکه های اثبات سهام اشاره نمود.

با تمرکز بر اتریوم به طور خاص، وی گفت که این رمزارز از جهات زیادی عملکرد بهتری از بیت کوین داشته است.

طی سالهای گذشته که استقبال مردم از بازار ارزهای دیجیتال بیشتر شده، اتریوم توانسته محبوبیت خوبی برای خود ایجاد کند و در حال حاضر بعد از بیت کوین، دومین رمزارز محبوب است. بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باورند که عملکرد اتریوم بسیار بهتر از بیت کوین خواهد بود لذا بیشتر سرمایه خود را در این رمزارز وارد کرده اند. به نظر میرسد هاسکینسون نیز در زمره این افراد باشد.

 

بیت کوین بزرگترین دشمن خودش است


در ادامه، هاسکینسون بیت کوین را بزرگترین دشمن خودش معرفی نمود.

وی به این موضوع اشاره کرد که تاثیرات شبکه، بیت کوین را پیچیده کرده است و راهی برای تغییر سیستم وجود ندارد. این بدین معنیست که اصلاحات روی شبکه غیر ممکن است. و در نهایت اصلاح ایرادات بدیهی مرتبط با بیت کوین تقریبا ناممکن است.

هزینه بالای انتقال بیت کوین همواره یک مشکل اساسی در فضای رمزارزها بوده است. این مساله قرار بود با تکنولوژی لایتنینگ برطرف شود. اما علی رغم استفاده از این تکنولوژی جدید، باز هم هزینه انتقال در شبکه بالا باقی ماند.

خالق کاردانو ادامه داد در این نبرد، روی اتریوم سرمایه گذاری نموده است. بر خلاف بیت کوین، اتریوم همیشه و در 90 درصد موارد عملکرد بهتری داشته است.

در نهایت چالرز هاسکینسون اذعان داشت که نبرد رمزارزها هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و در حال حاضر بلاک چین های زیادی هستند که تلاش میکنند سهم بیشتری در بازار به دست آورند.

اتریوم و بیت کوین پیشتازان این مسابقه هستند. اما هاسکینسون اشاره کرد علی رغم این موضوع، کاردانو همچنان یک رقیب مهم برای سایر بلاک چین هاست.

 

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.