میکرواستراتژی 489 میلیون دلار دیگر بیت کوین خریداری کرد

سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰

شرکت میکرواستراتژی در روز دوشنبه تعداد 13,005 بیت کوین به ارزش 489 میلیون دلار و به میانگین قیمت 37,617$ به ازای هر بیت کوین خریداری کرد. در حال حاضر این شرکت در مجموع 105,085 بیت کوین در اختیار دارد که به قیمت 2.74 میلیارد دلار خریداری نموده است. قیمت میانگین به ازای هر بیت کوین، 26,080$ میباشد.

کسب و کار اصلی شرکت میکرو استراتژی توسعه نرم افزار است. مایکل سیلور، مدیر عامل این شرکت، مالکیت بیت کوین و سرمایه گذاری در این زمینه را به عنوان ماموریت دوم اضافه نموده است.

در روز نگارش مطلب، به دلیل اعمال محدودیت های دولت چین بر بحث استخراج بیت کوین، قیمت بیت کوین حدود 8% کاهش داشت و به حدود 33000$ رسید. از آنجایی که سهام میکرواستراتژی بستگی زیادی به بیت کوین دارد، ارزش آن 6% افت داشت.

در حال حاضر، تعداد 105,085 بیت کوین که شرکت میکرو استراتژی در اختیار دارد حدود 3 میلیارد دلار ارزش دارد. این شرکت نرم افزاری، این تعداد بیت کوین را با میانگین قیمت تمام شده 26,080$ خریداری نموده است.

همچنین شرکت میکرواستراتژی از حیث ارش سهام نیز سود به دست آورده است. در ماه آگوست سال گذشته، زمانی که شروع به خرید بیت کوین نمودند، ارزش هر سهم آنها حدود 120$ بود. امروز ارزش سهام این شرکت حدود 580$ است که رشد شدید 400% را داشته اشت.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در روز نگارش مطلب تا 32,195$ هم رسید و یک کاهش 19% را در طی هفته تجربه کرد. در حالی که در طول ماه، کاهش قیمت حدود 15% ثبت شده است.

روند کنونی در چارت زیر قابل مشاهده است:

وضعیت بازار در حال حاضر خرسی و ریزشی به نظر میرسد و مشخص نیست که در ادامه شرایط به چه صورتی پیش خواهد رفت.

اعمال محدودیت ها در زمینه رمزارزها توسط چین تاثیر بسیار زیادی بر قیمت بیت کوین داشته و به نظر میرسد آینده این بازار هم در گرو این مساله باشد. در حال حاضر به نظر میرسد چین بر موضع خود پافشاری میکند.

برخی متخصصین باور دارند احتمال اصلاح بازار تا قیمت حدود 17,000$ وجود دارد و بعد از آن یک الگوی صعودی شکل خواهد گرفت که منجر به بازگشت قیمت میشود.

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.