کاردانو و صعود 557 درصدی؛ آیا ممکن است؟

شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

طی چند ماه گذشته، پیشرفتهای متمرکز بر اکوسیستم، کاردانو را بین 5 رتبه برتر رمزارزها در جدول ارتقاء داد. در حالی که اکنون قیمت این آلتکوین حدود 38% پایینتر از بالاترین سقف تاریخی خود است، برخی از تحلیلگران خوشبین کاردانو معتقدند تا پایان سال جاری میلادی قیمت این رمزارز به 10$ خواهد رسید. 

اولین قرارداد هوشمند کاردانو که در Plutus نوشته شده در تست نت Alonzo فعال شد. در حالی که آپدیت‌های اخیر کاردانو به خوبی توسط جامعه پذیرفته شد، به دلیل اصلاحات بازار، ADA همچنان در حال تقلا برای افزایش قیمت است. در میان این فاز که بازار نوسان پایینی دارد، معامله‌گر بازار رمزارز با نام مستعار Capo پیش بینی های بزرگی در مورد قیمت رمزازهای کاردانو (ADA)، بیتکوین (BTC) و اتریوم (ETH) برای پایان سال ارائه داد:

"تا پایان امسال این قیمت ها بسیار محتمل هستند: بیتکوین بیش از 100K$، اتریوم بیش از 10K$ و کاردانو بیش از 10$."

بر اساس روند بازار خرسی کنونی، پیش بینی Capo شامل 156% رشد برای بیتکوین، 302% رشد برای اتریوم و یک رشد عظیم 557 درصدی برای کاردانو میشود. قیمت کاردانو از ابتدای سال جاری یک روند صعودی را دنبال میکرد و به سقف تاریخی 2.4$ در ماه می 2021 رسید و با ریزش شدید بازار دستخوش اصلاح نزولی شد.

در زمان نگارش مطلب، قیمت ADA حدود 1.5$ در حال معامله است و بین سطح حمایت 1.35$ و مقاومت 1.81$ در حال نوسان است. در حال حاضر بر اساس دغدغه های محیطی، کاردانو با عنایت به فرآیند بهینه Proof of Stake (اثبات سهام) خود، توجهات را به خود جلب نموده است.

نرخ بازگشت سرمایه کاردانو طی یک سال گذشته، بر اساس قیمت کنونی در زمان نگارش این مطلب، 1716.11% بوده است، درصدی که پیش بینی رشد عظیم برای سال 2022 را منطقی جلوه میدهد. با این حال میزان ROI کاردانو طی 30 روز گذشته -24.32% بوده و نقطه سر به سر در محدوده 1.62 قرارداد که نشان میدهد رشد عیجیبی که Capo پیش بینی نموده است تا حد بسیار زیادی خوش بینانه به نظر میرسد.

در زمینه قیمت کاردانو نگر‌ش‌های متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال، بر اساس یک سایت ترید، قیمت ADA بین 1.265$ تا 1.86$ نوسان خواهد نمود و بر اساس یک سایت دیگر در ژانویه 2022 بین 2.271$ تا 2.484$ نوسان خواهد داشت. 

Capo همچنین پیش بینی نمود شاخص سلطه بیت کوین (Bitcoin Dominance Index) به روند نزولی خود تا ماه اکتبر ادامه میدهد. این روند نزولی باعث حرکت آلتکوین‌ها به سمت بالا در ماه‌های پیش رو میشود. 

با توجه به اینکه اکثر آلتکوین‌ها در مقابل بیت کوین دستخوش اصلاحات شدید بازار در چند هفته گذشته شدند، Capo ادعا میکند یک پول بک، امکان خرید در کف را فراهم میکند. او نتیجه گیری میکند:

"بله، چارت‌های ALTS/BTC در حال حاضر وضعیت افتضاحی دارد. ولی به جای گله و شکایت کردن، باید سعی در پیدا کردن فرصت ها داشت. بهترین فرصت ها و موقعیت ها در زمان‌هایی مانند الان بروز میکنند."

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.