تحلیل قیمت XRP, Ethereum Classic, Dash؛ 12 ژوئن

یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

XRP | ریپل

از زمان حرکت صعودی XRP از 0.79$ تا 1.05$ در اواخر ماه می، بازار تحت تاثیر فشار شدید فروش بوده است. قیمت از حدود 1 دلار، 4 سقف پایینتر در این مدت ایجاد نمود تا یک فرم مثلث نزولی شکل گیرد. حمایت 0.79$ یک خط مبنا برای الگوی خرسی (نزولی) XRP ایجاد کرده که در صورت شکست باعث تهدید کاهش قیمت میشود.

روند نزولی RSI بیانگر ضعف در بازار است اما در سمت مثبت ماجرا، یک بازگشت در دستور کار قرار دارد. چنین اتفاقی باعث میشود قیمت XRP از محدوده حمایتی بالاتر برود. متقابلا، ماندن بیش از حد در محدوده اشباع فروش میتواند ضررها را برای هفتمین رمزارز بزرگ دنیا افزایش دهد و  احتمال اصلاح تا میزان 20% را افزایش دهد.

علیرغم تقاطع خرسی ایجاد شده، خط MACD فاصله زیادی با خط سیگنال نگرفت و بدین معنی است که گاوها (افزایش دهندگان قیمت) XRP را در الگو نگاه داشتند.

 

Ethereum Classic [ETC] | اتریوم کلاسیک

اعلام آپگیرد Magneto توسط اتریوم کلاسیک، تاثیر سریعی بر قیمت این آلتکوین در تایم فریم 4 ساعته نداشت. با بررسی چارت متوجه میشویم که در راستای اصلاح قیمت بازار، اتفاقا قیمت این رمزارز به سمت پایین و خط حمایت 50$ حرکت کرد.

کندل استیک‌هایی که در دامنه پایینی باند بولینگر قرار دارند و افزایش نوسانات میتواند در ادامه باعث ضررهای بیشتر شود. ناحیه تقاضای ETC در محدوده 41 تا 46 دلار قرار دارد و در صورتی که قیمت از 50$ به پایین شکسته شود، تمرکز روی این منطقه خواهد بود. در اندیکاتور Awesome Oscillator، مومنتوم خرسی در حال شکل گیری بود، زمانی که تمرکز روی خط حمایتی بعدی ETC قرار گرفت.

 

Dash [DASH] | دش

خرس‌های Dash تلاش کردند تا حمایت 155$ را بشکنند، و مشخص نیست تا چه زمانی خریداران بتوانند فشار فروش را تحمل کنند. سقف‌های پایینتر در RSI نشانده ضعف است و خط روند مورب بالایی میتواند قیمت را در محدوده خرسی نگه دارد. این مساله ممکن است باعث ریزش مجدد قیمت دش تا سطوح 120$ و 109$ شود. اعداد قیمتی که DASH بعد از ریزش شدید در 19 می رسیده بود.

در حالی که اندیکاتور OBV در طی 3 هفته گذشته به صورت صاف و فلت بود، حجم خرید و حجم فروش تقریبا برابر بود. این فشار خرید میتواند به عنوان حمایتی در تقابل با فروش‌های هیجانی پایین 109$ عمل کند. 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.