تحلیل قیمت Polkadot, Tron, VeChain؛ 11 ژوئن

شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

Polkadot [DOT] | پولکادات


با توجه به اینکه قیمت پولکادات کف کانال نزولی را به سمت پایین شکست، قیمت به تارگت های مشخص شده رسید. از کف کانال نزولی تا حمایت حدود 19.6$، جمع ضرر انباشت شده به حدود 17% رسید. زمانی که بیت کوین قیمت 38,000$ را بازپس گرفت و خریداران مجددا نسبت به بازار آلتکوین اقبال پیدا کردند، DOT یک پرش 20 درصدی را تجربه نمود، اما اسیر مقاومت 25$ شد. 

با توجه به هیستوگرام MACD، با بسته شدن شاخص در محدوده خرسی، مومنتوم صعودی در حال از دست رفتن است. مقدار RSI، دومین سقف پایینتر (Lower High) را ثبت نمود و به نظر میرسد در حال ورود به محدوده خرسی باشد. با این اوصاف، DOT بین مقاومت قوی 25$ و حمایت قوی 19.6$ محصور شده است و به نظر میرسد در کوتاه مدت قیمت دات در این محدوده نوسان داشته باشد.

 

Tron [TRX] | ترون

قیمت ترون حرکت قابل توجهی در طی 3 هفته گذشته نداشت و کانال 0.0841$ تا 0.068$ دست نخورده باقی ماند. باند بولینگر در این بازه زمانی به صورت فشرده و منقبض باقی ماند و نوسان کمی را نمایش داد. با این حال، مسیر حرکت پایین RSI، تعدادی سیگنال خطر برای "قاتل اتریوم" نمایش داد.

یک بازگشت تدریجی به محدوده اشباع فروش میتواند باعث حرکت TRX به سمت منطقه افزایش تقاضا و حدود قیمت 0.056$ شود، خصوصا اگر نوسان قوت گیرد. متقابلا، یک حرکت ناگهانی افزایشی، میتواند قیمت TRX را به بالا بفرستد، که البته در مسیر صعودی میتواند با مقاومت 0.093$ و میانگین ساده متحرک 200 (خط سبز رنگ) مواجه شود.

 

VeChain [VET]

با توجه به اینکه قیمت VeChain در هفته گذشته سقف‌های پایینتر و کف‌های پایینتر ایجاد نمود، یک کانال نزولی در تایم فریم 4ساعته شکل گرفت. با این حال، افزایش دهندگان قیمت یا bulls باید با چند سیگنال نزولی مقابله کنند تا بتوانند یک خروج خوب از الگوی نزولی داشته باشند. 

اولین سیگنال در پی روند نزولی RSI ایجاد میشود. یک فشار به سمت منطقه اشباع فروش ممکن است باعث نفی کردن الگو و سقوط ناگهانی شود. دومین سیگنال توسط MACD ارائه شد که نزدیک محدوده تقاطع bearish  بود. در صورتی که شکست اتفاق بیفتد، یک صعود بالای سطح مقاومت 0.1188$ میتواند باعث پرش 28% و نزدیک شدن به سقف بعدی یعنی 0.152$ بشود.

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.