با وجود ویژگی‌های فاندامنتال بیت کوین تریدرها به کدام سمت حرکت میکنند؟

دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰

بازار رمز ارز در طی هفته گذشته کاملا بی ثبات بوده است. در واقع اصلاح بیت کوین و ادامه حرکت نزولی این ارز دیجیال باعث شد تا قیمت آلتکوین‌ها هم ریزش داشته باشد. ارزش بازار جهانی رمزارزها که به خوبی بالای 2 تریلیون دلار بود، حتی تا حدود 1.4 تریلیون دلار کاهش پیدا کرد و بازار دستخوش نوسانات زیاد شد.

در همین زمینه اخیرا Nebraskan Gooner گفت: "صادقانه بگویم، بازار رمز ارز در ماه های آینده به شدت تک تک ما را خواهد ترساند."

در ادامه وی نظر خود را در مورد چارت بالا بیان کرد. در این چارت مشخص میشود بیت کوین موفق به ادامه حرکت صعودی خود نشده است و قیمت آن در حال سقوط است. در هفته گذشته یک کاهش قیمت 18 درصدی برای بیت کوین ثبت شد و در زمان درج این مطلب قیمت بیت کوین در کمتر از 38,000$ در حال معامله است.

همزمان با کاهش قیمت رمزارزها، همانطور که در شاخص ترس و طمع مشخص است، یک افزایش چشمگیر در ترس و وحشت میان فعالان بازار به وجود آمد. تحلیلگر Michaël van de Poppe در این زمینه میگوید: "میزان ترس در حال حاضر با میزان ترس در مارس 2020 برابری میکند"

همچنین Poppe افزود در طی سال ویژگی های فاندامنتال بیت کوین و سایر آلتکوین‌ها تغییری نداشته و میتوان این اصلاح بازار را یک فرصت مناسب دانست.

ترس موجود بین تریدرها همچنین باعث فروشهای هیجانی شد. شاخص RSI مشخص نمود که بزرگترین رمزارز دنیا یعنی بیت کوین چندین بار در هفته گذشته در محدوده "اشباع فروش" یا فروش هیجانی قرار گرفت.

از طرف دیگر، بسیاری افراد هم در کف قیمت اقدام به خرید نمودند. 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.