دلایل افزایش قیمت اخیر کاردانو

یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

افزایش حجم معاملات در حالت اسپات و فیوچرز در هفته‌ها و ماه‌های گذشته، به قیمت صعودی کاردانو (ADA) کمک شایانی نمود. قیمت این آلتکوین، در زمان نگارش مطلب، حدود 2.32 دلار در حال معامله است و در 24 ساعت گذشته حدود 20% افزایش قیمت داشته تا چند ATH یکی پس از دیگری ثبت نماید. افزایش قیمت ذکر شده، با رشد ارزش بازار کاردانو همراه بوده است.

بر اساس این حرکت صعودی، کاردانو در حال حاضر سومین آلتکوین در رده بندی CoinMarketCap میباشد.

به علاوه، بر اساس جدول پیوست، میزان ADA که کاربران Stake نموده اند به بیشترین میزان 30 روز اخیر رسیده است (حدود نیم میلیون واحد). در حالی که در زمان نگارش این مطلب 100% سرمایه گذاران این رمز ارز در وضعیت کسب سود قرار دارند، افزایش قیمت به نظر میرسد یک مسیر طولانی باشد. با افزایش درصد کوین های کاردانو که stake شده اند، رابطه معنا داری بین حجم stake شده و قیمت ADA پدیدار شده است.

در سال گذشته، بازگشت سرمایه یا ROI کاردانو بیش از 700% بوده است. علی رغم چندین ریزش قیمت در این مدت، این میزان، درآمد بالایی برای سرمایه گذاران محسوب میشود.

توسعه و پیشرفت‌های اخیر ADA و افزایش تقاضا برای این رمزارز در فاز دوم آلت‌سیزن، باعث شده این رمزارز در بین محبوب‌ترین ها برای خرید و نگهداری بلند مدت قرار گیرد. در واقع برخی معتقدند که در زمان نگارش این مطلب، کاردانو قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود دارد.

 

 

 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.