بایننس SHIB را لیست کرد؛ آیا SHIB دوج کوین بعدی است؟

سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

با رشد حدود 146.3% در روز و نوسان بالا، رمزارز Shiba Inu (SHIB) در صرافی های بایننس، Huobi و FTX لیست شد. بلافاصله پس از اعلام این موضوع، رمز ارز SHIB به بالاترین سقف تاریخی خود رسید. SHIB تحت استاندارد ERC-20 فعالیت میکند و در مجموع موجودی در حدود 1.000.000.000.000.000 سکه دارد. این در حالی است که اطلاعات CoinGecko نشان میدهد که ذخایر دقیق Shiba Inu نامشخص است. این ارز دیجیتال قبلا در صرافی غیر متمرکر Uniswap موجود بود. 

بنا به اظهارات رسمی بایننس، SHIB و DOGE شباهت‌هایی دارند. هر دو این ارزهای دیجیتال meme coin هستند و هر دو توسط انجمن‌هایشان به شدت حمایت میشوند. 

بر خلاف DOGE، توکن Shiba Inu، توکن محلی ShibaSwap است و به عنوان انگیزاننده به کاربرانی که در این صرافی غیر متمرکز فعالیت مکنند اعطا میشود. بایننس ادعا میکند که تمام موجودی Shiba Inu در حال حاضر در گردش است. این صرافی اذعان داشت که حدود 60% موجودی شیبا در 5 والت نگهداری میشود که باعث میشود SHIB مثل دوج کوین ذخایر بسیار متمرکزی داشته باشد.

اطلاعاتی که از Shib Informer به دست آمده حکایت از این دارد که در 24 ساعت گذشته تعداد افرادی که SHIB را در اختیار دارند به 283,500 نفر رسیده است و قیمت این توکن 156% رشد داشته. در بیشترین حالت، حجم معاملات به اندازه ای بالا بود که این توکن را به رتبه 19 و سپس 15 در Coinmarketcap برساند.

در زمان نگارش این مطلب، Shiba Inu در قیمت $0.000033 معامله میشود و رشد چشمگیری در تمام تایم فریم ها کسب کرده است.

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.