بیت کوین بخرید و آینده را از آن خود کنید!

شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷

بیت کوین بخرید و آینده را از آن خود کنید!
این روزها اظهارات مدیر اجرایی توییتر توجه‌ی خیلی‌ها را به خود جلب کرده است.
جک دورسی می‌گوید بیت کوین تا سال ۲۰۲۸ ارزِ حکم‌فرما بر جهان می‌شود!
علی‌رغم اینکه بیت کوین حاکمِ بازار خرید و فروش و یا ارزِ معامله‌ای در خدمات نیست اما وی اعتقاد دارد که در یک دهه‌ی آینده، بیت کوین تبدیل به یک ارز جهانی و واحد در سراسر جهان می‌شود.
در حالی که تعداد زیادی از مردم جهان نمیدانند بیت کوین چیست و یا اصلا بیت کوین چگونه کار می‌کند؟! زمام‌دارِ توییتر معتقد است: "روزی فرا می‌رسد که در آن تمامی جهان، مجبور به انتخاب یک ارز واحد هستند؛ به نظر من، این ارز واحد چیزی جز بیت کوین نخواهد بود."
پشت این حرفِ سُکان‌دار توییتر، سیاستی در جهت حفظ منافع خود وجود دارد.
وی از طرفداران بیت کوین است همچنین میزان دارایی بیت کوین وی مشخص نیست؛ از آنجایی که وی علاوه بر ریاستِ توییتر، ریاست شرکت اسکوئر را هم بر عهده دارد، از مواضع خود مبنی بر فراگیر شدن و پیشرفت روز‌افزون بیت کوین عقب ننشسته است.
شرکت اسکوئر در زمینه پرداخت همراه فعالیت می‌کند. دورسی در ماه ژانویه اعلام کرده بود که تقریبا به تمامی کاربران خود اجازه خواهد داد از نرم افزار شرکت اسکوئر برای خرید و فروش بیت کوین استفاده کنند.
از آغاز سال ۲۰۱۷ قیمت بیت کوین به صورت سرسام‌آوری افزایش پیدا کرد، به همین دلیل فعالان و خریداران بیت کوین بیشتر پس انداز می‌کنند تا خرج کنند!
در روزهای اخیر پیش بینی‌هایی در مورد قیمت بیت کوین انجام شده است، که می‌گویند قیمت بیت کوین به ۹۱۰۰۰ دلار در ماه مارسِ سال ۲۰۲۰ می‌رسد.
 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.