بیت کوین با قیمت 100,000 دلار: پیش بینی صاحب‌نظران

شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین این هفته به یک بالاترین سطح تاریخی رسید و در روز چهارشنبه 14 آوریل حدود قیمت 65.000 دلار را تجربه کرد. در حالی که قیمت بیت کوین در حال پرواز در آسمان است و ارزش بازار بیت کوین به راحتی در نزدیکی 1.17 تریلیون دلار قرار دارد، سوال اساسی این است که این بازار افزایشی، قیمت بیت کوین را تا پایان سال تا چه میزان بالا خواهد برد؟

در ادامه چند اظهار نظر مهم در زمینه بازار صعودی بیت کوین ذکر میشود:

 

JPMorgan

در ماه مارس، تحلیلگران JPMorgan اعلام نمودند که چشم اندازی در حدود 130.000 دلار برای قیمت بیت کوین دارند. البته بازه زمانی برای این پیش بینی اعلام نکردند. مدیر عامل JPM، جیمی دیمون، در گذشته از بیت کوین انتقاد نموده بود. با این حال، گسترش فعالیت های این سازمان در بحث ارز دیجیتال، نشان از پررنگ تر شدن نقش ارز دیجیتال و ادغام شدن با بخش های سنتی بازارهای مالی دارد.

 

MicroStrategy

مدیر عامل شرکت میکرواستراتژی، مایکل سیلور، برای این معروف است که دارایی های شرکتش را به بیت کوین تبدیل کرده است و به رهبران سایر شرکت ها و سازمان ها هم چنین توصیه ای را نموده است. طبق آخرین آمار، شرکت میکرو استراتژی حدود 90,000 بیت کوین در اختیار دارد که ارزش تقریبی آن در زمان نگارش این مطلب 5.5 میلیارد دلار است. بدیهی است که سیلور بسیار به افزایش قیمت بیت کوین خوش بین است. او طی یک مصاحبه در ماه مارس اعلام کرد میتواند ببیند قیمت بیت کوین به یک میلیون یا حتی 5 میلیون رسیده است. 

 

Pantera Capital

Pantera Capital که در اواسط سال 2013 به عنوان صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال آمریکا راه اندازی شد، قیمت 115,000 دلار را تا قبل از پایان سپتامبر 2021 برای بیت کوین پیش بینی میکند. پیش بینی Pantera بر اساس مدل  Stock to Flow (S2F) برای قیمت بیت کوین است که تا به حال اطمینان بالایی را به خود جلب نموده و نشان داده قدرت پیش بینی بالایی دارد. بنا بر جمیع جوانب اعم از زمان ارائه شده و شفافیت Pantera، این پیش بینی از بقیه محتمل تر به نظر میرسد.

 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.