آینده آلتکوین ها بعد از بیت کوین 60,000 دلاری چگونه خواهد بود؟

یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین در هفته های گذشته رشد خوبی داشته و در محدوده 60000 دلار قرار دارد و بر این اساس تحلیلگران بازار در تلاش هستند تا پیش بینی مناسبی از بازار ارز دیجیتال در آینده داشته باشند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از قطار بیت کوین جا مانده اید و به دنبال جایگزین ها از بین آلتکوین ها هستید تا سود خود را حداکثر کنید، باید به این موارد توجه داشته باشید.

حرکت بازار ارز دیجیتال به چه صورت است؟

عرضه و تقاضا اصلی ترین عواملی هستند که در بازار ارز دیجیتال تاثیر دارند. همچنین، عوامل مختلفی بر عرضه و تقاضا در بازار ارز دیجیتال تاثیر دارند. به عنوان مثال، در طی بازار صعودی، شاهد ورود سرمایه گذاران سازمانی به باز بازار ارز دیجیتال هستیم که باعث افزایش فشار خرید میشود.

بدیهی است که قیمت ارزهای دیجیتال یک روند یکسان خواهد داشت. به عنوان مثال وقتی قیمت بیت کوین به پرواز در می‌آید، معمولا آلتکوین ها هم تبعیت میکنند و همین اتفاق زمانی که بیت کوین ریزش دارد نیز می افتد. برخی مواقع، ممکن است بعضی از آلت کوین ها درصد رشد بیشتری از بیت کوین داشته باشند. 

واکنش آلتکوین ها به افزایش قیمت بیت کوین چه خواهد بود؟

بازار ارز دیجیتال معمولا حول محور بیت کوین در حال گردش است. اما این دور از انتظار نیست که آلتکوین ها در زمان روندهای صعودی و آلت‌سیزن (فصل آلتکوین‌ها) عملکرد بهتری از بیت کوین داشته باشند. بر اساس تحقیق، حدود 75% از 50 آلتکوین برتر، درصد رشد بیشتری نسبت به بیت کوین داشته اند.

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.