آیا زمان خود نمایی اتریوم فرا رسیده است؟

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

وقتی نگاهی به روند قیمت اتریوم می اندازیم متوجه می شویم که اتریوم بالاترین سطح قبلی را شکسته و ارزشش از آن بالاتر رفته پس میتوان نتیجه گرفت اتریوم یکی از سال های باورنکردنی خود را پشت سر گذاشته، با این وجود آلت کوین ها هم تلاش کردند که به هر شکلی مجددا به بالاترین سطح قبلی خود برسند.
یکی از معامله گران عرصه ارزدیجیتال اذعان داشته که همه چیز در حال تغییر است و زمان خود نمایی اتریوم فرارسیده تا در مرکز توجه بازار قرار گیرد.
قابل ذکر است که اگر نگاهی به اوج معاملات در آخرین بازار رو به رشد (بولیش) کنیم متوجه میشویم که در آن زمان اتریوم به اوج قیمتش یعنی 1400 دلار در هر رمز رسید، در سوی دیگر وقتی اوج فصل آلت کوین ها را بررسی میکنیم در می یابیم که در آن زمان که رمز پایه های جایگزین بهترین عملکرد خود را نسبت به بیت کوین داشتند نسبت اتریوم به بیت کوین تا 0.1 افزایش یافت.
نکتۀ دیگری که باید اضافه کرد تا به چرایی آغاز خودنمایی اتریوم برسیم این است که طبق آنالیز یک تحلیلگر، بر اساس الگوی کوتاه مدت Adam & Eve اتریوم واضحا یک Breakout از مقاومت نزولی در جفت معاملاتETHBTC  دارد. پس می توان گفت با توجه به گفته های بالا یکShowtime  برای اتریوم در پیش است.


 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.