بیت کوین میتواند به ارز انتخابی برای تجارت بین المللی تبدیل شود

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

آیا افراد (که هنوز متقاعد نشدند) می توانند دیدگاه خود را درمورد بیت کوین تغییر دهند؟ در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در حال بررسی سرمایه دارایی هایشان هستند تا مانع تورم شوند، این یک حقیقت است که بیت کوین در حال حاضر بعنوان یک ارز محبوب و با ارزش در بین خرده فروش ها و شرکت های مشابه رسمی شده است. اما برخی کارشناسان پیش بینی کردند که بیت کوین پتانسیل این را دارد تا به یک واحد پول جهانی تبدیل شود.
اخیرا، در گزارشی منتشر شده از بانک  سیتی آمده است که با توجه به دسترسی جهانی به بیت کوین و بی طرفی آن ، بیت کوین می تواند تبدیل به یک ارز انتخابی جهت تجارت بین المللی شود.
این گزارش اظهار داشت یک رمز ارز غیر متمرکز مانند بیت کوین مورد توجه قرار میگیرد و ارجح تر است زیرا نهاد های دولتی و یا خارجی نمیتوانند در تامین دارایی ها مداخله کنند. چنین دارایی هایی میتوانند به جدا کردن تجارت از شوک های سیاسی کمک کنند.
بانک سیتی همچنین بیت کوین را بعنوان یک ارز جاری و  جا افتاده معرفی کرد که  دارایی به وجود می آورد که ذینفع احتمالی انتقال به یک ارز رمز نگاری شده جدید است. 
با این حال بعضی موانع همچنان هستند که مانع تحقق این پیش بینی می شوند، دارایی دیجیتال در مقایسه با پرداخت های سنتی عملکرد بهتری دارد، اگر چه به نظر میرسد که ویزا پردازش های سریعتری از بیت کوین را انجام میدهد.
 

منبع: AMBCrypto
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.