دلار، واگرایی ها و موارد دیگر: چرا بیت کوین میتواند خیلی زود جهش کند

یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

در اوایل ماه جاری قیمت بیت کوین از بالاترین ارزش یعنی 58000 دلار به شدت ریزش کرد. بعد از چندین روز درجا زدن در مسیر وروند نزولی  یک واگرایی صعودی (گاوی) وجود دارد  که  میتواند باعث پیش برد رمز ارزها و افزایش قیمتشان در بازار شود.
در همان زمان، دلار مجددا بعد از یک دوره کوتاه مدت جهش در حال  ضعیف شدن است و میتواند به بیت کوین کمک کند تا با تقویت حرکاتش رکورد جدیدی را رقم بزند. در اینجا دقیقتر به این می پردازیم که چرا بیت کوین میتواند جهش قوی داشته باشد.

با برخور دلار به خط مقاومتش، بیت کوین آماده بازگشت و ریباند میشود
با آغاز سال جدید میلادی (2021) بیت کوین یک شروع حماسی داشته است و ادامه قوی از تمایل گاوی که به دنبال پنجشنبه سیاه 2020 شکوفا شد.


دلار یک ارز جهانی است  و به ویژه در تمام کشور ها همه گیر شده است. تورم ناشی از چاپ پول باعث ضعیف شدن دلار و سود بیت کوین شده است.

چگونه رمز ارهای برتر میتوانند صحنه یک بازگشت باشند
جهش دلار با یک کاهش ریسک یا یک سود  کوتاه مدت مواجه شده است و  آماده بازگشت به پایین است که اگر این اتفاق بیافتد میتواند یک کاتالیزور اضافی برای رمز ارزها باشد برای بازگشت زودتر به روند صعودی خود. 
اصلاح عمیق بیت کوین لزوما به معنی بازار خرسی نیست، زیرا میتواند این امکان را به موسسات بیشتری بدهد تا بتوانند بیت کوین ارزانتری خریداری بکنند که نهایتا  قوی تر از دست های ضعیفتری هستند که از آنها می خرند. 


با توجه به واگرایی صعودی (گاوی) و ادامه روند تضعیف شدن دلار، بیت کوین می تواند در کمترین زمان به روند صعودی خود برگردد و  جهشی میتواند در راه باشد.
 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.