پشتیبانی OKEx از USDT و USDC در بلاکچین الگوراند

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹

صرافی OKEX  که پلتفرمی است جهت تجارت و تبادل پیشرو رمز ارز ها حمایت خود را بر اساس پروتکل الگورند از دومین رمز ارز معروف دنیا یعنی  USDT و USDC  اعلام کرده است.
با این حمایت، این پلتفرم این اطمینان را به کاربران خود میدهد که بدون نگرانی از افزایش مبلغ کارمزد معاملات اقدام به خرید و فروش با سایر رمز ارزهای پایه کنند.
با افزایش ارزش  BTC و ETC  بسیاری از بلاکچین ها که از توکن ERC20  اتریوم استفاده می کنند با افزایش کارمزد و هزینه GAS  مواجه شده اند که این امر منجر به سناریویی می شود که کاربران در انتها بیشتر از مقدار معامله مبلغی را بابت کارمزد پرداخت کنند. افزایش محبوبیت برنامه های DEFI  در بلاکچین اتریوم  با کمک به افزایش ازدحام شبکه ها موجب تاخیر و کندی در تسویه حساب های معاملات شده است.
با وجود رمز ارزهایی که به علت نوسانات قیمتشان شناخته شده اند، خیلی از کاربران رمز ارزها ترجیح می دهند که قسمتی از دارایی خود را با STABLECOIN  ها حفظ کنند. به هر حال با توجه به اینکه بسیاری از این STABLECOIN  ها بر پایه ERC20  هستند، به طبع به همان اندازه تحت تاثیر هزینه های بالای معامله و زمان تسویه قرار می گیرند.

اگر بخواهیم دو بلاکچین اتریوم و الگورند را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که در اوایل این ماه میانگین کارمزد معامله در بلاکچین اتریوم حدود 25 دلار بوده،  این در حالی است که در الگورند معاملات USDT  و USDC  صرف نظر از اندازه آن حدود 001/0 دلار بوده است و همچنین به طور کلی انتقال بر روی بلاکچین الگورند کمتر از 5 ثانیه است.
توکن بومی الگورند از ژوئن 2019 در OKEX  با سایر رمز ارزها به صورت نمادهای زیر لیست شده است: 
ALGO/USDT- ALGO/BTC- ALGO/USDK ……….
ودر جهت توسعه مشارکت  توکن های USDTa  و USDCa  در طی چند روز آینده در اختیار OKEX  قرار می گیرد.
 

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.