پسری 15 ساله در یک روز بیش از 0.5 بیت کوین در آمد کسب کرد

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹

کارل میلر، نوجوان آمریکایی اهل فلوریدا و محصل مدرس روزانه میامی توانست در یک روز 0.7 بیت کوین درآمد کسب کند.

شبکه های محلی از او سوالاتی پرسیدند که او اینگونه جواب داده است:

او میگوید در اینترنت با مقاله ای در مورد الگوریتم  RJV12X  برخورد کرده، که در آن یک شرکت پیشنهاد کسب درآمد غیر فعال  از رمز ارزها  را تا چند درصد در روز ارائه کرده است، اما او پول کافی جهت سرمایه گذاری نداشته. شرکت به او پیشنهاد استفاده از برنامه بازاریابی  را داده که در آن می تواند از دوستان و همکاران بعنوان سرمایه گذار دعوت کند و درصدی را از معاملات انجام شده دریافت کند.

به گفته کارل ، او برای هئیت مدیره های زیادی لینک همکاری‌اش را ارسال کرده و به هزاران نفر در مورد سرمایه گذاری توضیح داده. او طی چند هفته بعد از مدرسه برای آن شرکت بازاریابی می کرد و وقتی که قرنطینه آغاز شد کارل همه روزش را جهت انجام آن امور اختصاص داد.

او گفت، به واسطه یکی از سرمایه گذارانی که از طریق لینک ارسالی کارل در 10 فوریه اقدام به خرید 10 بیت کوین کرده است بین 200 تا 300 دلار در روز کسب کرده است، و بدین صورت او (با توجه به نرخ آن تاریخ که بیش از 2000 دلار بود) 0.5 بیت کوین بعنوان کمیسیون دریافت کرد.

او در حال حاضر قصد دارد مقداری پول به والدینش بدهد و بخشی را برای دانشگاهش کنار بگذارد. او میخواهد تحت عنوان شریک این شرکت از راه بازاریابی و همکاری در فروش،  به کسب درآمد ادامه دهد.

الگوریتم RJV12X راهی است برای آنالیز و پیش بینی ارزش و قیمت اوراق بهادار، سهام و رمز ارزها. گروهی از دانشمندان دانشگاه آکسفورد آن الگوریتم به همراه تحلیلگران FBC  limited  در تابستان 2020  ارتقا داده اند.

در ابتدا هدف از انجام این همکاری ایجاد یک هوش مصنوعی بود که مستقلا موقعیت را پیش بینی کند، اما پس از چندین سال هزینه های نا موفق، تیم پروژه مجددا در مورد عملکرد و اقدامشان بازنگری کردند.

تصمیم بر این شد که تنها آموزش هوش مصنوعی برای فرآیند تصمیم گیری نباشد بلکه هدف، توسعه یک الگوریتم جهانی برای پیش بینی قیمت ها، بر اساس آنالیزهایی بود که تحلیل گران برای سناریو نزولی و صعودی بودن یک مورد خاص و امنیتی پیش بینی کرده بودند.

منبع: NewsBTC
نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.