پیش بینی قیمت دلار در سال 1398 از نظر رییس کل بانک مرکزی

شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸

 طبق گفتۀ صرافی های بانکی ، قیمت دلار در نخستین روز معامله های سال 1398 به 12990 تومان رسیده است.

قیمت دلار بر اساس عرضه و تقاضا در برهه های زمانی مختلف تغییر می کند، اما نخستین نرخ دلار در سال جاری به حساب می آید. صرافی های بانکی در ابتدا دلار را از مردم با قیمت 12940 تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در مقایسه با آخرین قیمت‌های پایان سال نیز 100 تومان افزایش داشته است.

بر همین ‌اساس در طول امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌ های بانکی 14990 تومان عنوان شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی های بانکی 14940 تومان بوده است.

بانک مرکزی، قبل از این همزمان با شروع تعطیلات نوروزی عنوان کرد: با توجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان عزیز در روزهای نوروز، صرافی‌های بانکی در طول روزهای کاری عید نوروز باز بوده و در خصوص ارائه خدمات ارزی به مشتریان خود اقدام می‌کنند، از این رو متقاضیان می‌توانند برای تأمین نیازهای ارزی خود به صرافی بانکی مراجعه کنند.

بانک مرکزی در توضیحات تکمیلی آغاز فعالیت صرافی‌های بانکی اعلام کرده است که در روزهای شنبه سوم و یکشنبه 4 فروردین، صرافی‌های منتخب بانکی فعال خواهند بود و نیازهای ارزی هموطنان را تامین خواهند کرد.
هموطنان جهت رفع نیازهای ارزی در ایام مورد اشاره می‌توانند به صرافیهای ملی، پارسیان، کارآفرین، رفاه، شهر، سینا، مسکن و تجارت مراجعه نمایند.

رییس بانک مرکزی، همتی نیز به صورت سرزده از صرافی های منتخب بانکی بازدید کرده است.

همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه ۳ فروردین 1398 به مبلغ 4 میلیون و 668 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون 500 هزار تومان رسید.
در بازار ارز آزاد هر قطعه نیم‌ سکه بهار آزادی 2 میلیون 550 هزار تومان، ربع‌ سکه یک‌ میلیون و 650 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 855 هزار تومان فروخته می‌شود

قیمت سکه امروز تغییری اندک را نسبت به 2 روز گذشته داشته است و میزان افزایش قیمت سکه در حدود 2000 تومان بود .

برای اطلاع از اخبار به روز قیمت دلار و قیمت یورو با صرافی ارکان همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.