گردشگران آستارایی به صرافی ها مراجعه کنند.

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

عصر امروز درحالی که معاون فرماندار آستارا در جلسۀ کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری عنوان کرد : گردشگران و اتباع خارجی به منظور مبادله ارز دلار یا منات به صرافی ها و دلال های ارز مراجعه می کنند و شانس سود جویی بعضی اشخاص از آن ها وجود خواهد داشت و همچنین متقاضیان ارز برای امکان پیگیری حقوقی مبادله های ارزی خود، به صرافی های مجاز مراجعه خواهند کرد.

وی افزود:در حدود 30 الی 40 صاحب صرافی در آستارا به خرید و فروش ارز مبادرت می ورزند و پلیس آگاهی و دستگاه های نظارتی باید به عملکرد آنها نظارت کنند.
وی ادامه داد: ایجاد صرافی در محوطه پایانه گمرک آستارا در جلسات گذشته کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصویب شده که در صورت تحقق، بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف خواهد شد.

 آقای ساسانیان همچنین با اشاره به افزایش قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین خطر تولید و عرضهاجناس   بدلی و جعلی آن را خاطر نشان شد و دستگاه های نظارتی را به کنترل کالاهای مرتبط در بازار فرا خواند.
او اشاره کرد: لوازم بهداشتی و آرایشی با سلامت جامعه در ارتباط است و در صورت توزیع انبوه انواع جعلی و بدلی آن، احتمال بیماری و مشکلات جسمی در مصرف کنندگان آن وجود خواهد داشت.

محسن آهنی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز در این جلسه از اعمال 30 مورد بازرسی و گشت مشترک با عوامل اداره های مرتبط از بازارهای این شهرستان و معرفی دو متخلف صنفی به اداره تعزیرات حکومتی خبر داد.
شهرستان گردشگرپذیر بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و بیش از پنجاه هزار واحد صنفی در آن فعال است.

با صرافی ارکان همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.