پاتوق دلالان ارز محصور شد!

دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷

بازار ارز در روزهای اخیر تغییرات ساختاری بسیاری را به خود دیده است به گونه ای که، امروز محوطه مقابل پاساژ افشار که محل تجمع دلالان بازار ارز بوده است، با حصارهای محصور شده و همچنین نیروی های انتظامی در آنجا مستقر شده‌اند، به همین خاطر دلالان پاتوق خود را از دست دادند.

همچنین در روز گذشته در روبروی صرافی ملی ایران در خیابان فردوسی، بنری با عنوان هشدارآمیز نصب شد که عنوان این بنر: "برخورد جدی با اخلالگران نظام ارزی" بوده است.

 در این بنر و ذکر شده است که برخورد جدی و قاطع با دلالان و اخلال‌گران بازار ارز صورت خواهد گرفت که بر اساس قانون، قرار است با قاچاق ارز و کالا مقابله و مبارزه شود و هر گونه خرید و فروش حواله خارج از سیستم بانکی و صرافی مجاز بانک مرکزی، تخلف به حساب می آید و در صورت مشاهده با مرتکبین خطا، براساس قانون رفتار خواهد شد.

این تغییر رفتارهای اصولی و جدی بانک مرکزی، روند جدیدی را در بازار ارز ایجاد خواهد کرد و احتمال این موضوع وجود دارد که روند بازار ارز نسبت به قبل بهتر شود.
 از طرفی نوسانات نرخ ارز وقیمت سکه و طلا که تاحدودی از قیمت دلار تاثیر می‌گیرند، نوسان کمتری داشته باشند و به وضعیت متعادل خود برسند. حال باید دید این روند به چه صورت پیش خواهد رفت و چگونه خواهد شد.

از سوی دیگر به نظر می آید قیمت دلار و قیمت سکه تا حدود خوبی مهار شده است و روند گذشته خود که غیرقابل پیش بینی بوده است را نداشته و می توان از قیمت حدود آن مطمئن بود. روند پیش رو به شرطی که به همین صورت کنترل شده و همراه با کمترین و جزئی ترین نوسانات قیمت دلار همراه باشد می توان منتظر اتفاقات خوب بود.

برای پیگیری اخبار قیمت دلار و نرخ ارز با صرافی ارکان همراه باشید تا بتوانید از آخرین تغییرات نرخ ارز در بازار ارز مطلع شوید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.