حال و احوال قیمت دلار در این روزها چگونه است؟

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷

در روزهای اخیر دلار در سراشیبی شدیدی قرار گرفته است به‌گونه‌ای که نرخ دلار و قیمت یورو در صرافی ها مانند صرافی بانک ملی با کاهش قیمت شدیدی همراه بوده است و به گونه‌ای که هر دلار آمریکا قیمت ۱۲۴۵۰ تومان خریداری و به قیمت ۱۲۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

در حال حاضر به دلیل اینکه قیمت دلار روندی کاهشی به خود گرفته است و اکثر مردم روی به فروختن دلارهای خود آورده‌اند فروش دلار باعث کاهش قیمت دلار شده است به گونه ای که کفه ترازوی عرضه و تقاضا به سمت عرضه سنگینی می‌کند.

دلالان و خرده فروشان بازار ارز از این موضوع به هیچ عنوان رضایت ندارند چرا که کار و کاسبی آنها در گران بودن قیمت دلار و بالا بودن نرخ ارز می باشد.

براساس نظرات فعال های بازار ارز انتظار می رود که بازیگران اصلی بازار ارز شروع به فروختن ارزهای خود بکنند و نرخ دلار آمریکا از چیزی که الان است پایین تر بیاید علت این موضوع این است که پس از نوسان های شدید قیمت دلار در حال حاضر به یک آرامش نسبی رسیده است و در کانال ۱۲ هزار تومانی قرار گرفته است.

در حال حاضر دلال ها برای اینکه بتوانند کاسبی کنند دلارهای خود را به قیمت بالاتری است قیمت دلار در صرافی ها می فروشند؛ بیشتر به مشتریانی بی اطلاع چشم دوخته اند تا بتوانند سودی کسب کنند در غیر اینصورت بیشتر افراد برای خرید و فروش دلار به صرافی ها مراجعه می کنند.

برای خرید با فروش ارزهای خود با صرافی ارکان همراه باشید.

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.