حال قیمت دلار تا بعد از ۱۳ آبان چگونه است؟

یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷

در ضلع جنوبی میدان فردوسی روزهای بود که جمعیت زیادی مشغول خرید و فروش دلار و یورو به گونه ای که جای سوزن انداختن نبود اما روزها دیگر خبری از افرادی که آرام آرام به شما نزدیک می‌شدند و می‌پرسیدند: "دلار، لیر و یورو میخوای؟

صرافی ها ماه هایی را تجربه کردند که تابلو اعلام قیمت ارز آنها عاری از هرگونه عدد بوده و یا در حالتی عادی نوشته بود خرید و فروش ارز نداریم!
اما این روزها تعداد زیادی از صرافی ها دوباره بر روی تابلو اعلام قیمت ارز، قیمت فروش دلار را ۱۳۹۰۰ تا ۱۴۰۰۰ تومان و قیمت خرید دلار را ۱۳۷۰۰ تا ۱۳۸۰۰ تومان زده اند؛ همچنین قیمت فروش یورو را ۱۵۹۰۰ و قیمت خرید یورو را ۱۵۷۰۰ تومان به نمایش در آورده‌اند.

عده دیگر از صرافی ها هم هنوز تابلوی خرید و فروش ارز نداریم! را سر جایش گذاشتند تا بماند.

در حال حاضر دیگر خبر از انبوه دلالان در آن حوالی نیست و تعداد اندکی هستند که با کیف های کهنه ای و قدیمی خود در کنار مغازه ها بساط کرده‌اند.
در حال حاضر بیشتر مردم در نقش فروشنده ظاهر می شوند تا خریدار.

این روزها کمتر کسی به فکر خریدن دلار یا خریدن یورو می‌افتد و بیشتر در تکاپو هستند تا ارزهای خود را به بهترین قیمت و بهترین صرافی ای که این کار را انجام می‌دهد، بفروشند.
مردم جلوی سر بانک ها صف می کشند اما این دفعه برای فروش دلار است.

بیشتر افراد پیش بینی می کردند که قیمت دلار بعد از تحریم های ۱۳ آبان از طرف آمریکا به شدت افزایش یابد و تا مرز ۲۰ هزار تومان برسد در صورتی که دولت مانع از این افزایش قیمت شد و با عرضه ارز در بازار ارز، از این اتفاق جلوگیری کرد.

برای پیگیری جدید‌ترین اخبار نرخ دلار با صرافی ارکان همراه باشید.

توجه : پیشنهاد می شود مقاله " ⓿ بهترین سرمایه گذاری بعد از 13 آبان چیست؟ + 3 نظر متخصص" را مطالعه کنید.

 

نظرات کاربران

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.