راه های کسب بیت کوین چیست؟

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

راه های کسب بیت کوین چیست؟


در حالی که که روز به روز قیمت بیت کوین افزایش پیدا می‌کند و همه دنبال کننده‌ی لحظه‌ای اخبار بیت کوین شده‌اند، خیلی از مردم هم مشتاق شده‌اند که ببینند بیت کوین چیست؟ و بیت کوین چگونه کار می‌کند؟ تا بدین وسیله آن ها هم بتوانند سودی کسب کنند.
حالا بریم سراغ بحث اصلی که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، راه های کسب بیت کوین چیست؟۱.خرید بیت کوین: اولین راه کسب و بدست آوردن بیت کوین، خرید بیت کوین است؛ درحال حاضر قیمت بیت کوین به شدت افزایش یافته است، ضمن اینکه پیش بینی ها حاکی از این است که قیمت این ارز دیجیتالی افزایش خواهد یافت، به همین دلیل تقاضا برای بیت کوین به شدت افزایش یافته است.
یکی از راه‌های خرید بیت کوین از طریق صرافی ها می‌باشد که خرید بیت کوین از طریق همین صرافی یعنی صرافی ارکان و بعضی از صرافی های دیگر امکان پذیر می‌باشد.

۲.پذیرش پرداخت با بیت کوین: یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید بیت کوین بدست بیاورید، پذیرش بیت کوین در ازای کالا و یا خدماتی که می‌دهید می‌باشد، تنها کافیست درگاه پرداخت با بیت کوین را برای مشتریان خود فراهم کنید تا صاحب بیت کوین شوید. اگر فروشگاه حقیقی دارید می‌توانید با در معرض دید قرار دادن کاغذی که روی آن QR کدِ کیف پول بیت کوینِ شما چاپ شده است، به راحتی این درگاه را فراهم کنید.
اگر فروشگاه شما مجازی می‌باشد، می‌توانید به کمک شرکت های داخلی و خارجی که درگاه های آنلاین پرداخت بیت کوین راه ‌اندازی می‌کنند، کمک بگیرید و درگاه آنلاین خود را ایجاد کنید.

 

۳.کار برای بیت کوین: شما می‌توانید با استفاده از مهارت خود در زمینه های مختلف اعم از نویسندگی، مترجمی، برنامه نویسی، گرافیک و طراحی وب سایت در سایت های برون سپاری یا همان فریلَنس، حقوق خود را به ارز بیت کوین دریافت کنید، از این گونه سایت ها می‌توان به Coinality و Bitgigs اشاره کرد.

۴. قرض بیت کوین: یکی دیگر از راه های بدست آوردن بیت کوین، قرض دادن بیت کوین است. سایت‌های Btcjam و Bitbond درگاه قرض بیت کوین که به سه روش انجام می‌شود را برای شما فراهم می‌کند، تنها نکته‌ی قابل توجه در مورد این گونه سایت ها این است که قوانین و مقررات قرض دادن بیت کوین را به خوبی مطالعه کنید.

 

استخراج بیت کوین (Bitcoin mining)

۵.استخراج بیت کوین (Bitcoin mining): استخراج بیت کوین به فرآیندی می‌گویند که طی آن کامپیوتر شما با حل معادلات سخت و پیچیده، بیت کوین بدست می‌آورید؛ در اصل کامپیوتر شما با یک پردازنده‌ی قوی، از طریق یک نرم افزار معمایی را حل می‌کند و بعد از آن یک بلوک به شبکه‌ی بلاک چِین اضافه می‌کند که در ازای آن پاداشی از جنس بیت کوین دریافت می‌کنید.
از ابتدای سال ۲۰۰۹، پاداش حل معادلات بیت کوین، ۵۰ بیت کوین بوده است که هر چهار سال این پاداش نیز نصف می‌گردد، که به این فرآیند نصف شدن halving می‌گویند. لازم به ذکر است که در اوایل عمر بیت کوین، استخراج آن با کامپیوتر رومیزی شما هم ممکن بود، اما روز به روز این کار سخت تر شده است و  در حال حاضر ممکن نیست. 
امروزه دستگاه های ویژه‌ای برای استخراج بیت کوین درست شده‌اند که به آن ها اَسیک ماینر (Asic Miner) می‌گویند که کار آن استخراج به کمک پردازنده‌ی قوی خود انجام می‌دهد.

 

۶.راه های دیگر کسب بیت کوین: راه های دیگری از قبیل بازی های آنلاین، قمار، تبلیغات و دریافت حقوق به ارز بیت کوین و از این دست قبیل‌ فعالیت ها وجود دارد که می‌توانید بیت کوین بدست آوردید اما مقدار بیت کوینی که از ۵ روش اول می‌توانید بدست آورید به مراتب بیشتر از این روش است.

نظرات کاربران

هاشم در سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ :   ارسال پاسخ
سلام
از برنامه خوبتان تشکر میکنم و متأسفانه حالا چند ماهی هست که فکرام گرفتار بیتکوین شده و اخرش بطور قطعی متوجه نشدم که چطوری باهاش کار کرد و اصلا چی هست.
اگر توضیحات بیشتری در مورد افتتاح حساب و کار با بیتکوین بدهید متشکر میشویم.

مدیر سایت در چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ :
سلام دوست عزیز
به روی چشم
حتما مقاله در این باره منتشر خواهیم کرد

صرافی اَرکان در شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
خیلی ممنونیم از شما دوست عزیز، نظر لطف شماست

amin در جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ :   ارسال پاسخ
خیلی ممنونم از مطالب خوب و مفید شما
همچنین اضافه کنم که عزیزانی که میخوان ماینیگ کنن و بیت کوین بدست بیارن این نرم افزار رو بهشون معرفی میکنم که هم مرورگر اینترنت هم یه ماینر با دعوت دوستاتونم میتونید سرعت ماینتونو زیاد کنین واسه گوشی ام داره تو سایت ولی خوب سرعت ماین گوشی پایینه از دستش ندین و شروع کنین صد در صد معتبر با پرداخت، اینم لینکش
https://get.cryptobrowser.site/2276773

شما میتوانید نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
حروف بزرگ و کوچک یکسان است.